• lahenduste leidmine keerulistele olukordadele, sh klienditöös, meeskonnas, organisatsioonis
  • töötaja vaimne tervis, sh läbipõlemise ennetamine
  • eluterve töökultuuri loomine, arendamine, hoidmine
  • professionaalse identiteedi kujundamine
  • elukestva õppimise toetamine
  • luuakse selgust ja leitakse lahendusi
  • toimub erialaste oskuste tõhusam kasutamine
  • paraneb töö kvaliteet
  • taastub inimese töövõime ja kasvab töörõõm
  • on läbinud rahvusvahelistele (ANSE) ja rahvuslikele (ESCÜ) standarditele vastava väljaõppe ning lähtub oma tegevuses ESCÜ eetika juhistest
  • on vaba elukutse esindaja, mis tagab vajaliku neutraalsuse
  • on kompetentne juhtima supervisiooni protsessi, mis toetab klienti tema seatud eesmärgi saavutamisel
  • isiklikud töötegevused, rollid, professionaalne identiteet
  • keerulised töösituatsioonid ja/või inimesed
  • erialane areng
  • osaleja enda toodud küsimused, probleemid või soovid
  • töö juhtumitega
  • keeruliste olukordade lahendamine
  • tõhus töökorraldus ja toimimine, sh struktuurid, rollid, ülesanded, ootused ja võimalused
  • meeskonna poolt toodud teemad, näit areng, produktiivsus, emotsioonide ventileerimine